Монголын түүхийн 13 дaх олимпиадад Улаанбаатар хот, Хэнтий, Дархан-уул аймгийн нийт 30 суралцагч илтгэлээ ирүүлэн оролцлоо. Олимпиадын шалгуур үзүүлэлтийн дагуу дүнг дүгнэн гаргалаа. 60 ба түүнээс дээш оноо авсан тохиолдолд 4 сарын 18-ны өдөр Монголын түүхийн чиглэлээр тестийн шалгалт өгөх эрх авна.
Эрх авсан суралцагчид 4 сарын 17-ны өдрийн 14.00 цагт болох техникийн зөвлөгөөний үеэр мандатыг гардуулна.
Олимпиадын 2-р үе шат 4 сарын 20-ны өдөр шалгарсан илтгэлийн хэлэлцүүлэг хэлбэрээр явагдана.
№ | Оролцогчдийн нэрс | Сургууль | Илтгэлийн нэр | Удирдсан багшийн нэр | Авсан оноо |
1 | Б.Агиймаа | Үй Цай БДС, 12 б | Улсын эх дагина | Э.Сувданцэцэг | 60 |
2 | А.Номин-Эрдэнэ | Эрдэм төгс БДС, 10 а | Хүн төрөлхтний өлгий нутгийн нэг нь өнөөгийн Монгол улс | Т.Одонсувд | 36 |
3 | Х.Ганбат | 6-р сургууль, 12 б | Улс төрийн бутрал ба бага хаад | Ц.Тунгалагбаяр | 64.3 |
4 | Б.Насантогтох | Эрдмийн хөтөч 58 ЦС, 12 в | Бурхны шашин гэж юу вэ? Монгол дахь дэлгэрэлт хэрхэн явагдав | П.Гэрэлцэцэг | 21 |
5 | М.Нямлхавга | Хэнтий, Өмнөдэлгэр 10 жилийн БДС, 11 б | Хэлмэгдүүлэлт ба Балдан Брайбүн хийд |
| 91.3 |
6 | Б.Наранцэцэг | Дархан-уул, Оюуны ирээдүй ЦС, 112 | Нүүдэлчдийн соёл | Д.Сувдаа | 61.6 |
7 | Б.Цэлмүүн | УБ Эмпати БДС, 10 д | Сайн хаан Бат | Т.Халиунжаргал | 34 |
8 | С.Ганболд | УБ Эмпати БДС, 10 а | Бага хаадын үе | Т.Халиунжаргал | 21.5 |
9 | Х.Гэрэлтнаран | Дархан-уул, Оюуны ирээдүй ЦС, 112 | Их Монгол улс дэлхийн түүхийн тавцнаа гарч ирсэн нь | Д.Сувдаа | 38.3 |
10 | Н.Цэнгэлмаа | Хобби БДС, 10 б | Жамуха ба Тэмүүжиний харилцаа | О.Батжаргал | 67.3 |
11 | Э.Хүрэлтуяа | СБД, 4-р сургууль, 12 б | 1911 оны үндэсний эрх чөлөөний хувьсгал | Ж.Шанш | 60 |
12 | Б.Доржпагам | ХУД, Буянт Ухаа ЦС, 10 в | Шунхлай уулын дөрвөлжийн булш хиргисүүрыг түүхийн эргэлтэнд оруулах | О.Пүрэвсүрэн | 23.6 |
13 | А.Идэр | Дархан-уул, Насан туршийн боловсролын төвийн 12 а | Угийн бичиг хөтлөх байдлыг нэмэгдүүлье | С.Баттөмөр | 86.3 |
14 | Н.Алтынбек | БГД, 40-р сургууль | Ирээдүй өнөөдрөөс эхэлдэг үү? | Лэхцэгмаа | 13 |
15 | О.Дорж | БЗД, 21-р сургууль, 12 г | Монгол нэрний тухай | Оюунбилэг | 17 |
16 | Б.Хасар | БЗД, Амгалан ЦС, 11 а | 1932 оны зэвсэгт бослого буюу иргэний дайн | Г.Ган-Од | 67 |
17 | Э.Биндэръяа | Монгени ЦС, 12 а | Монголын түүхийн тусгаар тогтнол | Нэргүй | 21.6 |
18 | Ц.Дүүрэнжаргал | БЗД, 44-р сургууль, 10 г | Их хааны үргэлжлэл | Ч.Ундрах | 43.6 |
19 | Ц.Булгансайхан | СБД, Эрдмийн хөтөч 58 ЦС, 12 б | Зүтгэл нэг Монгол | П.Гэрэлцэцэг | 15 |
20 | М.Цэцэгжаргал | БЗД, 84-р сургууль, 10 б | Монголчуудын архины хэрэглээ | Д.Далайбилэг | 60 |
21 | Х.Маргад-Эрдэнэ | Оюунлаг БДС, 11 а | Мянгатах шагайн тоглоом, түүний сурган хүмүүжүүлэх ач холбогдол | И.Эрдэнэбаяр | 81 |
22 | Б.Сэргэлэн | 45-р сургууль, 11 а | Үндэсний хувцас, үндэсний бахархал | Г.Анхбаяр | 14 |
23 | О.Цэлмэг | СБД, 31-р сургууль, 11 б | Монголын түүхэнд Бөртэ хатны гүйцэтгэсэн үүрэг | З.Сарантуяа | 88.6 |
24 | А.Төгөлдөр | БГД, 93-р сургууль, 10 а | Сартуул угсааны түүх соёлыг мөшгин судлах нь | Ч.Эрдэнэхүү | 6 |
25 | И.Цэцэнбилэг | БГД, 93-р сургууль, 10 б | Баяд угсаатны түүх соёлыг мөшгин судлах нь | Ч.Эрдэнэхүү | 6.6 |
26 | М.Дөлгөөн | ХУД, Буянт ухаа ЦС, 10 в | Хубилай хаан нийслэл хотыг шилжүүлэн нүүлгэснээр юунд, хэрхэн, яаж нөлөөлсөн бэ? | О.Пүрэвсүрэн | 16.6 |
27 | М.Билэгжаргал | БЗД, Амгалан ЦС, 11 б | Улс төрийн хэлмэгдүүлэлт | Г.Ган-Од | 60 |
28 | О.Номин-Эрдэнэ | БГД, 93-р сургууль, 10 б | Мандухай сэцэн хатны бодлого үйл ажиллагааг судлах нь | Ч.Эрдэнэхүү | 8 |
29 | Б.Ууганзаяа | ХУД, Буянт ухаа ЦС, 10 в | 13-р зууны үеийн Монголчуудын соёл | О.Пүрэвсүрэн | 25.3 |
30 | Б.Чой | УБ Эмпати БДС, 10 а | Доголон Төмөр | Т.Халиунжаргал | 14 |